Gustav Bøg Lassen Petersen

Gustav Bøg Lassen Petersen

Postdoc


Udgivelsesår:
  1. 2023
  2. Udgivet

    Collaborative generative learning activities in immersive virtual reality increase learning

    Petersen, Gustav Bøg Lassen, Stenberdt, Valdemar Aksel, Mayer, R. E. & Makransky, Guido, dec. 2023, I: Computers and Education. 207, 16 s., 104931.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    The Theory of Immersive Collaborative Learning (TICOL)

    Makransky, Guido & Petersen, Gustav Bøg Lassen, dec. 2023, I: Educational Psychology Review. 35, 34 s., 103.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Fostering science interests through head‐mounted displays

    Andersen, Martin Stolpe, Klingenberg, S., Petersen, Gustav Bøg Lassen, Creed, P. A. & Makransky, Guido, 2023, I: Journal of Computer Assisted Learning. 39, 2, s. 369-379

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2022
  6. Udgivet

    A study of how immersion and interactivity drive VR learning

    Petersen, Gustav Bøg Lassen, Petkakis, G. & Makransky, Guido, apr. 2022, I: Computers & Education. 179, 16 s., 104429.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Pipetting in Virtual Reality Can Predict Real-Life Pipetting Performance

    Petersen, Gustav Bøg Lassen, Klingenberg, S. & Makransky, Guido, 2022, I: Technology, Mind, and Behavior. 3, 3, 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. 2021
  9. Udgivet

    Conducting unsupervised virtual reality user studies online

    Mottelson, A., Petersen, Gustav Bøg Lassen, Lilija, K. & Makransky, Guido, 28 maj 2021, I: Frontiers in Virtual Reality. 12 s., 681482.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Pedagogical Agents in Educational VR: An in the wild study

    Petersen, Gustav Bøg Lassen, Mottelson, A. & Makransky, Guido, maj 2021. 12 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    The Cognitive Affective Model of Immersive Learning (CAMIL): A Theoretical Research-Based Model of Learning in Immersive Virtual Reality

    Makransky, Guido & Petersen, Gustav Bøg Lassen, 6 jan. 2021, I: Educational Psychology Review. 33, s. 937-958

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. 2020
  13. Udgivet

    Can an immersive virtual reality simulation increase students’ interest and career aspirations in science?

    Makransky, Guido, Petersen, Gustav Bøg Lassen & Klingenberg, S., 1 nov. 2020, I: British Journal of Educational Technology. 51, 6, s. 2079-2097 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  14. Udgivet

    The virtual field trip: Investigating how to optimize immersive virtual learning in climate change education

    Petersen, Gustav Bøg Lassen, Klingenberg, S., Mayer, R. E. & Makransky, Guido, 1 nov. 2020, I: British Journal of Educational Technology. 51, 6, s. 2098-2114 17 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 232693213