Jesper Dammeyer

Jesper Dammeyer

Professor


  1. 2016
  2. Udgivet

    Couples’ Experience of Sensory Loss: A Research and Rehabilitation Imperative

    Lehane, C. M., Wittich, W. & Dammeyer, Jesper, 1 aug. 2016, I: Hearing Journal. 69, 8, s. 34, 36 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

  3. Udgivet

    Characteristics of the Understanding and Expression of Emotional Prosody among Children with Autism Spectrum Disorder

    Yoshimatsu, Y., Umino, A. & Dammeyer, Jesper, 20 jul. 2016, I: Autism Open Access. 6, 4, s. 1-6

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Measure of node similarity in multilayer networks

    Møllgaard, A. E., Zettler, Ingo, Dammeyer, Jesper, Jensen, Mogens Høgh, Lehmann, S. & Mathiesen, Joachim, 14 jun. 2016, I: PLOS ONE. 11, 6, 0157436.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Specific Academic Learning and Exam Self-Efficacy: Construct Validity by Rasch Measurement Models and Differences dependent on University Admittance Method

    Nielsen, Tine, Dammeyer, Jesper & Makransky, G., jun. 2016. 5 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Effects of a non-instructional prosocial intervention program on children’s metacognition skills and quality of life

    Umino, A. & Dammeyer, Jesper, 26 maj 2016, I: International Journal of Educational Research. 78, s. 24-31

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Associations between otitis media and child behavioural and learning difficulties: Results from a Danish cohort

    Niclasen, J., Obel, C., Homøe, Preben, Korvel-Hanquist, A. & Dammeyer, Jesper, maj 2016, I: International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology. 84, s. 12-20

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Associations between childhood hearing loss and behavioural and academic difficulties: A Danish cohort study

    Niclasen, J., Obel, C., Guldager, C., Pleinert, Simone Mia & Dammeyer, Jesper, 2016, I: International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology. 90, s. 91-98

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Communicative profile of children with congenital deafblindness

    Dammeyer, Jesper & Ask Larsen, F., 2016, I: British Journal of Visual Impairment. 34, 3, s. 214–224

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Development and Learning of Young Children with Disabilities: A Vygotskian Perspective

    Bøttcher, L. & Dammeyer, Jesper, 2016, Springer. 212 s. (International perspectives on early childhood education and development, Bind 13).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Hvad psykologien kan forklare om handicap

    Dammeyer, Jesper, 2016, I: Vanførefondens Årsberetning 2015/16. s. 12-13

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Forrige 1 2 Næste

ID: 1843380