Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter. / Hedegaard, Mariane .

I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, Bind 58, Nr. 4, 2021, s. 11-21.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Hedegaard, M 2021, 'Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter', Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, bind 58, nr. 4, s. 11-21.

APA

Hedegaard, M. (2021). Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter. Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift, 58(4), 11-21.

Vancouver

Hedegaard M. Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter. Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2021;58(4):11-21.

Author

Hedegaard, Mariane . / Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter. I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 2021 ; Bind 58, Nr. 4. s. 11-21.

Bibtex

@article{de200634a3684d14a165e902ae49fd08,
title = "Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti?: Udforskning af sp{\ae}ndinger og mods{\ae}tninger i unges graffiti-aktiviteter",
author = "Mariane Hedegaard",
year = "2021",
language = "Dansk",
volume = "58",
pages = "11--21",
journal = "P{\ae}dagogisk Psykologisk Tidsskrift",
issn = "1903-0002",
publisher = "Forlaget Skolepsykologi",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti?

T2 - Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter

AU - Hedegaard, Mariane

PY - 2021

Y1 - 2021

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 58

SP - 11

EP - 21

JO - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

JF - Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift

SN - 1903-0002

IS - 4

ER -

ID: 320104808