Victoria Helen Southgate
Professor
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1350 København K
ORCID: 0000-0001-9328-3019
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2014
- Udgivet
Infants Learn What They Want to Learn: Responding to Infant Pointing Leads to Superior Learning
Begus, Katarina, Gliga, T. & Southgate, Victoria Helen, 7 okt. 2014, I: PLoS ONE. 9, 10, 4 s., 108817.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Goal representation in the infant brain
Southgate, Victoria Helen, Begus, Katarina, Lloyd-fox, S., Di Gangi, V. & Hamilton, A., 1 jan. 2014, I: NeuroImage. 85, s. 294-301Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 141784276
Flest downloads
-
180
downloads
Dynamic causal modelling on infant fNIRS data: A validation study on a simultaneously recorded fNIRS-fMRI dataset
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
167
downloads
Predictive action tracking without motor experience in 8-month-old infants
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
147
downloads
Eye contact modulates facial mimicry in 4-month-old infants: An EMG and fNIRS study
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet