Pernille Hviid

Pernille Hviid

Lektor


  1. 2020
  2. Udgivet

    Aged experience – A cultural developmental investigation

    Hviid, Pernille, 3 feb. 2020, I : Learning, Culture and Social Interaction. 100386.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Dialogical experiences in practice – Research with Danish daycare: Moving from abstract to concrete generalizations

    Hviid, Pernille, 2020, I : Culture and Psychology. 26, 1, s. 40-61

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Toolbox til psykologer om børn og coronakrise

    Sørensen, K., van Bronswijk, C. A., Hviid, Pernille & Villadsen, Jakob Waag, 2020, 9 s.. (Toolbox til Psykologer).

    Publikation: Bidrag til udredning/notatBidrag til faglig redegørelse

  5. 2019
  6. Udgivet

    Editors’ Conclusion: Imagining an Education for “Good Life”

    Hviid, Pernille & Märtsin, M., 20 nov. 2019, Culture in Education and Education in Culture: Tensioned Dialogues and Creative Constructions. Hviid, P. & Märtsin, M. (red.). 1 udg. Springer, Cham: Springer, Bind 10. s. 251-260 9 s. (Cultural Psychology of Education; Nr. 1, Bind 10).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Editors’ Introduction: Tensioned Dialogues and Creative Constructions Between Culture and Education in Cultural Developmental Key

    Märtsin, M. & Hviid, Pernille, 20 nov. 2019, Culture in Education and Education in Culture: Tensioned Dialogues and Creative Constructions. Hviid, P. & Märtsin, M. (red.). 1 udg. Springer Nature Switzerland AG 2019: Springer, Bind 10. s. ix - xix 10 s. (Cultural Psychology of Education; Nr. 1, Bind 10).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Societal, local collective and personal dialogues of time-related agency. The case of elder persons

    Hviid, Pernille, 1 aug. 2019, s. 46.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Educational Play-Supervision: Playing and Promoting Children’s Development of Meaning

    Hviid, Pernille, 1 jul. 2019, The Sage Handbook of Developmental Psychology and Early Childhood Education. Whitebread, D., Grau, V., Kumpulainen, K., MacCelland, M., Perry, N. & Pino-Pasternak, D. (red.). 1 udg. UK: SAGE Publications, s. 257-271 15 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Lev Semenovitj Vygotskij og den kulturhistoriske psykologi

    Klitmøller, J. & Hviid, Pernille, maj 2019, Opvækst og psykisk udvikling: En grundbog i udviklingspsykologiske teorier og metoder. Gulbrandsen, L. M. (red.). 2 udg. København: Akademisk Forlag, s. 259-285 26 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  11. 2018
  12. Udgivet

    Time-lines of engagement and development: Personal dialogues with history

    Hviid, Pernille, 1 jun. 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Imagining a better future: Young unemployed people and the polyphonic choir

    Pultz, S. & Hviid, Pernille, mar. 2018, I : Culture & Psychology. 24, 1, s. 3-25 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...11 Næste

ID: 3530