Tilbud om gratis samtaleforløb i Studenterklinikken ved Institut for Psykologi

Institut for Psykologis studenterklinik tilbyder gratis samtaleforløb i op til tre måneder fra den 1. september til cirka den 15. december 2023. Samtalerne foregår med en psykologistuderende, der er på sidste del af studiet, og som bliver vejledt af en uddannet psykolog. Tilbuddet er til personer over 18 år med lettere psykologiske problemer (fx humør, kriser, tab/sorg).

Samtalerne finder sted én gang ugentligt i cirka 50 minutter i tidsrummet kl. 9 til 16.00 på Institut for Psykologi, Øster Farimagsgade 2A, 1353 Kbh. K. Samtalerne optages på video til brug for studenterterapeutens træning, ligesom der føres journal. Materialet behandles og opbevares fortroligt og i overensstemmelse med GDPR-lovgivningen. Det samme er gældende for de oplysninger, som du sender til os, fx kommunikation via e-Boks.

Hvis du er interesseret i tilbuddet, bedes du udfylde nedenstående blanket, hvorefter du vil blive ringet op.

Hvis tilbuddet skønnes relevant for dig, vil du blive indkaldt til en forsamtale med en studenterterapeut og dennes vejleder og på baggrund af forsamtalen træffes beslutningen om et samtaleforløb. Hvis ikke vores tilbud skønnes relevant for dig, vil vi prøve at foreslå nogle andre muligheder. Da der kun er et begrænset antal pladser, er det muligt, at vi ikke kan imødekomme alle der henvender sig.

Bemærk at tilbuddet desværre ikke er gældende for psykologistuderende.

OBS. Tilbuddet er lukket for henvendelser.