Bliv en del af vores team

Vi er ofte på udkig efter frivillige til at hjælpe med vores forskning.

Både studerende på bachelor- og kandidatniveau er velkomne til at deltage i vores studier. Vi har dog et krav om at frivillige skal kunne lægge minimum én dag om ugen. Opgaverne som frivillig vil variere, men blandt andet bestå af at assistere i testningen af babyer og børn. Dette vil foregå enten i vores laboratorium på Institut for Psykologi eller ude i forskellige børnehaver. I forbindelse med dit frivillige arbejde, vil du modtage oplæring i de metoder og analyseredskaber, som vi bruger, samt opleve hverdagen på et eksperimentelt psykologisk forskningscenter.

Det er muligt at tage forskning som valgfag på 5 eller 10 ECTS hos os. Desuden har vi, afhængigt af den studerendes interesse, små projekter der er velegnede specialer indenfor udviklings- eller kognitionspsykologi.

Både danske og internationale studerende er velkomne.

Kontakt venligst hedu@psy.ku.dk, hvis du er interesseret i at blive en del af vores team.